­

Siit leiad FitCat.ee toitumisnõustamise teenuse korduma kippuvad küsimused.

 

Ei leia oma küsimusele vastust?

Saada kiri info@fitcat.ee ning vastame sulle peatselt.

Teadmistebaas

Püsimakselepingu maksed toimuvad viis päeva enne püsimakselepingu järgse perioodi lõppu.

Juhul, kui makse ei õnnestu, siis proovime järgmisel päeval makset korrata. Makse teistkordsel ebaõnnestumisel saadame kasutajale kirja, kus palume oma pangakaardi andmeid kontrollida.

Samuti jätkame igapäevaselt maksete üritamist.

Kui makse endiselt mõne päeva jooksul ei õnnestu ning kasutaja ei ole pangakaardi andmeid uuendanud, siis sulgeme ligipääsu teenusele, kuniks lapingujärgne makse on sooritanud.

Näitame menüüs ja toiduainete asendamise nimekirjas ainult toite, mis on sobivad sinu toiduvälistuste ning eelistustega.

Kui sul ja sõbrannal on erinevad toiduvälistused või olete menüüs olevaid toite erinevalt hinnanud, siis näete ka erinevat toiduvalikut.

Menüüs toitude asendamiseks leiad retsepti kõrvalt paremast äärest valiku “Asenda toit”.

Kirjuta sinna soovitud toidu nimi, koostisosa või toidugrupp.

Sisestatud otsingsõna järgi leiad sobilikud asendused, millest saad endale meelepärase valida.

CVC kood on kolmekohaline pangakaardi turvakood.

Turvakood asub asub Visa, Mastercard ja Maestro pangakaartidel kaardi tagaküljel allkirjalahtri lõpus. American Express kaartidel asub turvakood kaardi esiküljel.

Tasudes Internetis pangakaardiga, teeme enne tehingu lõpliku täitmist kaardile broneeringu ostusummas, et veenduda kaardi töötamises.

Kui makse jääb pooleli peale broneeringu tegemist, siis võid paari päeva jooksul näha maksesummat broneerituna internetipangas.

Selline broneering tühistatakse automaatselt.

Juhul, kui broneering ei kustu tühistades kahe tööpäeva jooksul, siis võta meiega ühendust.

Kui talud kofeiini ja oled hea tervise juures, siis mõõdukas koguses kohvi joomine on toitumiskava järgides lubatud. Üks kuni kaks tassi päeva jooksul ning eelistatult must või vähese piimaga. Kindlasti ära lisa kohvile magusainet ja loobu igapäevastest latte ja cappucino kohvijookidest. Iga joodud kohvi juurde tarbi võrdne kogus vett, sest kofeiin väljutab kehast vett ja peidab janu.

Tee joomine on hea alternatiiv kohvile. Sobivad kõik meelepärased teesordid, aga tervisele kõige kasulikumad on roheline tee ja ürdi- ning taimeteed. Näiteks meliss, piparmünt, naistepuna ja õhtul rahustav ja lõõgastav kummelitee. Ning kui soovid kaalu langetada, siis harjuta ennast ilma suhkru ja meeta teed nautima.

Kõige parem jook on puhas vesi, aga kui joogiks on midagi muud, näiteks mahl või piim, siis on tegemist juba toiduga. Suhkrurikkad joogid annavad vahel isegi rohkem kaloreid, kui keskmise inimese lõunasöök.

Kui sinu eesmärgiks on langetada kaalu, siis pead piirama või mõneks ajaks loobuma mahla- ja piimajookide tarbimisest. Piimatoodete mõõdukas tarbimine toidulaual on põhjendatud, aga piima, keefiri ja jogurteid pole vaja toidu kõrvale juua.

Soovi korral maitsesta vett sidruniga või kurgi- ja laimiviiluga.

Saad oma toidumenüüs valida, kas pereliikmeid söövad sel toidukorral koos sinuga või mitte.

Menüüs sööjate sisse- ja väljalülitamiseks lisage või eemaldage linnuke pereliikme nime eest, mis asub menüü paremas ääres.

 

Enamus viimastel aastatel Eestis välja antud deebetkaarte toetab internetimakseid ja kõik krediitkaardid toetavad võimalust Internetis maksta.

Mõne pangakaardiga võib olla vajalik internetipangas internetimaksed eraldi aktiveerida.

Pangakaart toetab internetimakseid, kui sellel on CVV/CVC kood.

CVV/CVC koodi leiad Visa, Maestro ja Mastercardi kaardidel kaardi tagumiselt küljelt, kood on kolme kohaline. Tagaküljel peaks olema selgelt eristatav kolmekohaline number, kui pangakaardil seda ei ole, siis palun pöördu kaardi väljastanud panga poole.

Püsimakselepingut on võimalik asendada pikema kehtivusperioodiga lepingu vastu lepinguperioodi jooksul. Kirjuta oma soovist info@fitcat.ee

Püsimakseleping on võimalik katkestada peale esialgselt valitud perioodi möödumist. Selleks kirjuta info@fitcat.ee

FitCat.ee toitumisnõustamise teenuses pakutava toidumenüü järgimine maksab umbes 40 eurot nädalas.

Saad ise toiduga seonduvaid kulutusi reguleerida, kasutades toidumenüüs pakutavat toiduainete asendamise võimalust.

Esimene nädal võib olla kallim, kuna on vaja osta mitmeid pikaajaliselt kasutatavaid toiduaineid, nagu näiteks erinevad maitseained, õlid ja kuivained.

Oled teinud tubli töö ja meil on sinu üle hea meel!

Et kaalu säilitada ja ka jätkuvalt tervislikult süüa, siis pakub toitumiskava võimalust oma eesmärki muuta. Vali oma ankeedis eesmärgiks kaalu säilitamine ja toitumiskava annab sobivad söögid ja kogused, et ka edaspidi heas vormis püsiksid.

 

FitCat.ee teenustega liituja peab olema täisealine. Alaealiste toitumine peaks olema alati vanema järelvalve all.

Pakume perepaketi osana võimalust lisada lapsed pereliikmeteks ning koostame ka neile tervisliku toidumenüü.

Soovitame alaealistel lasta ise otsustada oma toidukogused. Meie soovituslikud kogused alaealistele tagavad lapsele arengu ja kasvu. Me ei paku alaealistele kaalulangetuseks menüüd, kuid järgides tervislikku toiduvalikut, hakkab ülekaalulise lapse kaal muutuma.

Alaealisele sobiliku dieetmenüü saamiseks soovitame pöörduda lastele suunatud dietoloogi poole.

Muudame toidumenüüd seitse päeva peale andmete muutmist profiilis. Seda eelkõige sellepärast, et saaksid ära kasutada valmis ostetud toiduained.

Kui lisad profiili uue toiduvälistuse või allergia, siis muutub menüü koheselt.

 

FitCat.ee toitumisnõustamise teenus aitab ka kaalu hoida.

Koostame sinu toidumenüü selliselt, et oleksid oma ideaalkaalus. See tähendab, et vastavalt vajadusele tõstame, hoiame või langetame toidust saadava energia hulka.

FitCat.ee toitumisnõustamise teenus aitab soovi korral kehakaalu tõsta.

Koostame toidumenüü selliselt, et saaksid vastavalt oma aktiivsusele ja eesmärgile sobilikul hulgal kaloreid ja toitaineid.

Kava ei pruugi anda soovitud tulemust, kui on tegemist haiguse või terviseprobleemiga, mis mõjutab seedimist ja kehakaalu.

Liitumist saad pikendada igal ajal. Peale makse teostamist pikendame perioodi algse liitumise aegumisele järgnevast kuupäevast selle aja võrra, mille eest makse sooritasite.

Makset saate teha siin.

Soovitame mõõta sentimeetritihmaga naba juurest, et oleks alati lihtne samast kohast mõõt võtta.

Mõõtmise ajal peaks kõht olema normaalses olekus, sest kõhu sisse tõmbamine või punni ajamine ei anna tõest tulemust.

Kaalu ennast alati sama kaaluga, samas kohas ja võimalusel samal ajal.

Kõige täpsema tulemuse saad kaaludes hommikul peale ärkamist ja tualetis käimist.

Vastavalt Euroopa Liidu käibemaksu reeglitele tuleb tasuda käibemaks vastavalt asukohariigile. Selle tõttu arvestame teenuse hinna ümber vastavalt asukohariigis kehtivale käibemaksule. Näiteks ostes Saksamaalt või Luksemburgist meie teenust, on see veidi soodsam, kui Eestis.

Olles Eestist väljaspool, saad meie teenustega liituda, kasutades oma pangakaarti.

Meie teenuste eest on võimalik tasuda läbi Eesti ja Soome suuremate pankade pangalinkide ja kõikide internetimakseid toetavate pangakaartidega.

Püsimakselepingut saab sõlmida vaid pangakaardiga tasudes.

Püsimakse lepingut sõlmides ära unusta pangakaardi andmeid sisestades lubada püsimakseid, pannes linnukese vastavasse kasti.

Kui asud väljaspool Eestit ja Soomet, siis saad tasuda kasutades pangakaarti.

Kui sul on sooduskupong, siis palun sisestage see makse lehel kupongi lahtrisse.

Peale kupongi sisestamist näitame koheselt kupongi pakutavat soodustust.

Vajutage pangalingile, et teostada makse. Kui makse summa on 0, siis näitame kohe peale vajutust eduka makse kinnitust.

Palun valige toitumisnõustamise teenuse kasutamiseks kasutage uuemadveebilehitsejad.

FitCat.ee on mõeldud töötama veebilehitsejatega:

  • Internet Explorer 10 ja uuemad
  • Mozilla Firefox nii mobiilis, kui arvutis
  • Google Chrome nii mobiilis, kui arvutis
  • Safari nii mobiilis, kui arvutis

Internet Exploreri vanemate versioonide kasutajatel soovitame uuendada või vahetada oma veebilehitsejat. Internet Explorer 6, 7, 8 ja 9 ei näita lehte korrektselt.

Android 4.3 ja vanemad, Androidi telefonide sisseehitatud veebilehitseja ei pruugi lehte korrektselt näidata. Lae Google Play poest teine veebilehitseja.

Windows XP’l on toetatud ainult Mozilla Firefoxi veebilehitseja.

Me soovitame teile kaalu, mida me arvame teile sobivat ideaalkaaluks. Teie enda ideaalkaal võib olla sellest kas kõrgem või madalam. Me lubame sisestada teil ideaalkaalu, mis on kehamassiindeksi järgi normaalkaalus.

Muuda oma ideaalkaalu siit.

Oleme loonud retseptides sobilike asenduste tegemiseks toiduainete asendustabeli.

Vajuta menüüs toiduaine nimel, millel on ees roosa logo. See avab asenduste tabeli konkreetse toiduaine jaoks.

Jah, saad küll. Vajuta alla suunaga noolt menüü ülemises ääres või iga päeva juures. Sellele vastavalt loome faili, mida saad mugavalt välja printida.

Printimisvaates mahub päevamenüü ühele A4 paberile.

Ava profiili lehekülg ning vajuta soovitud pereliikme nimele. See avab pereliikme andmete sisestamise välja.

Pereliikmete lisamiseks ava oma profiil ning selle all vajuta nupule “Lisa pereliige”, sisesta avatud kasti pereliikme nimi ja soovi korral e-maili aadress ning vajuta nuppu “Saada kutse”.

Sisestades pereliikme e-maili aadressi, saab ka pereliige ligipääsu teie tulevasele ühisele kontole. Pereliige peab oma e-maili aadressi kinnitama, et ühine konto luua. Kinnitamiseks tuleb vajutada e-mailiga saadetud lingile.

Tähelenanu! E-mailiga saadetud link töötab vaid siis, kui samal ajal ei olda teise kasutajaga süsteemi sisse logitud.

Pereliikmed, kelle lisasite ilma e-maili aadressita, on peale kutse saatmist automaatselt perega liidetud, kuid nad ei oma ligipääsu sinu kontole.

Kahjuks kõik toidud ei saa kõikide maitse järgi olla ja loodame, et mõistad seda :)

Palun hinda retsepte toidupäevikus, et me õpiksime sinu maitseeelistusi tundma. Selle tulemusena ei paku me menüüsse toite, mida madalalt hindad.

Kui näed menüüs toitu, mida süüa ei soovi, siis kasuta toitude vahetamise võimalust.

 

Söömiseks sobilikud ajad sõltuvad sinu päevaplaanist ja elurütmist. Sea oma söögiajad nii, et toidukordade vahe oleks kaks kuni neli tundi.

Vahepala söö näiteks lõuna ja õhtusöögi vahel, kui nende kahe toidukorra vahe veniks muidu liiga pikaks.

Vahepala söö päeva jooksul endale sobival ajal. Hoia toidukordade vahed kahe kuni nelja tunni pikkused.

Oluline on süüa regulaarselt, et hoida veresuhkur võimalikult stabiilne. See kiirendab ainevahetust, aitab kaasa kaalulangusele ja hoiab ära ootamatud isud.

Toidukordade vahe ei peaks olema lühem kui kaks ega pikem kui neli tundi. Enne järgmist söömist peaks olema tekkinud kerge tühja kõhu tunne.

Kahjuks puudub ühtne lahendus, mis sobiks kõigile. Palju sõltub tööpäeva pikkusest, uneajast ja muust.

Kõige kindlam soovitus on paigutada toidukorrad võrdsete vahedega läbi terve päeva. Samuti püüa süüa enne töö alustamist ja võta söök, snäkid ja veepudel kodust kaasa.

Kui tegemist on sinu menüüs samaks päevaks antud toitudega, siis on järjekorra muutmine lubatud ning ei mõjuta toidust saadavate kalorite ja toitainete hulka.

Me ei soovita muuta erinevate päevade erinevaid toidukordasid. Näiteks olukord, kus vaatad menüüst nädalaks pakutud hommikusööke ja sööd ühe päeva jooksul ainult valiku neid. Erinevate toidukordade toitainete väärtused ja kalorid on erinevad, millest mitte kinni pidamine võib mõjutada soovitud kaalulangust.

Jah, näiteks ära vahetada teisipäevane ja neljapäevane lõunasöök.

Võid vahetada erinevate päevade samade söögikordade toite. Kasuta toidukordade vahetamiseks menüüsse ehitatud toidukordade asendamise võimalust.

Kui sinu toitumine sisaldas varasemalt kõrge kaloritihedusega toite (näiteks pasta, saiatooted, suhkru igas vormis), siis kehal võib uue toiduvalikuga kohanemiseks aega minna. Seepärast soovitame uutel kasutajatel esimesel nädalal söödava toidu kogust ise reguleerida. Peamine, et järgiksid menüüd ja antud retsepte, aga kogused võta vasvatavalt enesetundele. Teiseks nädalaks on seedesüsteem jõudnud värske ja tervisliku toiduga harjuda ning nüüd peaksid parima tulemuse saamiseks retseptis antud koguste järgi sööma.

Jah, see võib olla üks põhjus, miks otsid abi kehakaalu vähendamiseks ja tervise parandamiseks :)

Salatimaterjali kogus võib esmapilgul tunduda tohutu, sest rohelist ja köögivilju üldiselt on enamik inimesi eelnevalt söönud väga vähe või üldse mitte. Värsked köögiviljad on heaks madala kaloritihedusega kiudainete allikaks. Kaloritihedus viitab ühes grammis toidus sisalduvale kalorite hulgale. Kiudained on vajalikud täiskõhutunde tekkimiseks, sest stimuleerivad ajus hormooni tootmist, mis tekitab heaolutunnet peale sööki. Kiudainerikka toidu söömine aitab ära hoida veresuhkru kõikumist, mis võib takistada rasvapõletust või tekitada isusid.

Muna on suurepärane toitainete allikas ja sisaldab küllastumata rasvu. Munas sisalduv letsitiin seob kolesterooli ja viib selle kehast välja. Puudub tõestatud seos suuremas koguses munade söömise ja kolesterooli tõusu ning südamehaiguste tekke vahel. Küllastunud ja transrasvadel (kohukesed, piimašokolaad, kalapulgad jne) on vere kolesteroolisisaldusele tõestatult kahjulik mõju. Lisaks sellele on munast saadav valk inimese organismile kõige paremini omastatav. Muna head omadused teevad sellest konkurentsitult ühe parima valiku hommikusöögiks.

Retseptides on toodud kõikide koostisosade toores kaal, kui pole teisiti juurde märgitud.

Tatra, riisi vms puhul on retseptis kirjas kuivaine kaal.

Näiteks 175 grammi kanafilee küpsetamisel jääb sellest alles 150 grammi ja 100 grammi seeni on praetult vaid keskmise suurusega peotäis.

Menüüd on koostatud võttes arvesse sinu sisestatud andmeid ja igapäevast liikumist. Kava annab  eesmärgile vastava kalorite ja toitainete hulga, mis on jagatud kolmeks põhitoidukorraks ja üheks vahepalaks.

Regulaarsed toidukorrad hoiavad ainevahetuse korras ja kiirendavad rasvapõletust.